Niezbędnik sportowca
 
    Działy Dyskusji
    Trening
    Doping
    Suplementacja
    Gadaniec
    Zdrowie
    Dieta
    Sztuki walki
    Sporty ogólnorozwojowe
    Aktualności
    Fitness
    Sprzęt kulturystyczny
    Foto kobiet
    Zdrowie
    Sporty ogólne
    Wellness
    Strongman
    Fotogaleria

   Najnowsze tematy na forum
» Bic i ..
» Biceps ..
» Dalsza suplementacja ..
» Dieta na do sprawdzenia..
» Efekty po DYMA BURN..
» Taaaki trening mase domatora..
» Kilka pytan ..
» Poprawiony trening oceny ..
» Cardio ..
» Jakie witaminy ..
» HIIT a masowy ..
» Dieta, 87kg ..
» Plan do specyficzne cele..
» Białko dla ? ..
» Skakanka ..
» Brak efektów siłowni ..
» Zapotrzebowanie kaloryczne ..
» Ciężar ..
» Bialko i ..
» UNS Loader Muscle Asylum..
   Statystki serwisu
   On-line (5 minut) jest 93 gości
   Pozostałe strony

Dlaczego posiłek po treningu jest tak ważny: ?

Ten artykuł ma tytuł Dlaczego posiłek po treningu jest tak ważny: ?, autorem jest - Pinter, treść skrócona: Wiele osób ćwiczących na siłowni lekceważy posiłek zaraz po ćwiczeniach.
Albo je byle co, albo w ogóle nic nie je a to później przekłada się n...
Warning: file_get_contents(http://suple.net/rek/reklamy3.html) [function.file-get-contents]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/dadmin/domains/kulturystyka.com.pl/public_html/rek.html on line 4
Wiele osób ćwiczących na siłowni lekceważy posiłek zaraz po ćwiczeniach.
Albo je byle co, albo w ogóle nic nie je a to później przekłada się na wyniki, najczęściej zresztą kiepskie.
Trenując ciężko przez 60 min a nawet dłużej, zubożamy nasze źródło energii, (Glikogen), który służy do pracy naszego układu mięśniowego. Co się dzieje dalej ?
Jeśli uzupełnimy niedobory glikogenu w zły sposób np.: za późno albo nie w takiej ilości w jakiej mięśnie od nas tego wymagają uniemożliwimy pełną odnowę zapasów energetycznych.
W pierwszych 2-3 godzinach proces glikogenezy (produkcja glikogenu) jest najszybszy, wiec właśnie w tym czasie powinniśmy spożywać węglowodany proste i złożone.
Pytanie teraz które najpierw ?
Otóż w związku z tym ze organizm jest wygłodzony należy dostarczyć cukry, które wchłoną się bardzo szybko, czyli cukry proste. Mogą być w postaci odżywki carbo, względnie napój izotoniczny. Należy wypić około 50gram carbo w dość dużym rozcieńczeniu zaraz po treningu, a jeśli ktoś robi jeszcze aeroby to po treningu a przed aerobami. W dalszej fazie należy zadbać o dostarczenie węglowodanów złożonych np.: ryz, kasza itp. W ilości około 200gram w ciągu 2-3 godzin mogą to być 2 posiłki. Należy również pamiętać by w tym czasie unikać produktów z duża zawartością tłuszczu. Tłuszcz spowalnia trawienie i nie będziemy w stanie uzupełnić braku glikogenu całkowicie, gdyż właśnie po treningu mięśnie są zdolne do zwiększonego gromadzenia tej substancji..
Oczywiście węglowodany to nie wszystko czego potrzebujemy ale to już inna...
Pamiętajcie wiec o tym, wcale to nie jest takie kłopotliwe a może przynieść same korzyści naszym mięśniom.

Autor posta: Pinter


  RE: Dlaczego posiłek po treningu jest tak ważny: ?
  RE: Dlaczego posiłek po treningu jest tak ważny: ?
  RE: Dlaczego posiłek po treningu jest tak ważny: ?
  RE: Dlaczego posiłek po treningu jest tak ważny: ?
  RE: Dlaczego posiłek po treningu jest tak ważny: ?
  RE: Dlaczego posiłek po treningu jest tak ważny: ?
  RE: Dlaczego posiłek po treningu jest tak ważny: ?
  RE: Dlaczego posiłek po treningu jest tak ważny: ?





(c) 2001- 2017 kulturystyka.com.pl kulturystyka